en helgresumé igen då

Först jobbade jag as usual på fredagen, sen när jobbdagen var slut så speedade jag ner till videoteket och hyrde "Snabba Cash" och inhandlade lite chirre. För kl sju hade jag inviterat sara, felicia och malin på middag. Lr som jag skrev i inbjudan, en filmkväll, med middag och kopiösa mängder vin :D

Så hem och påbörja matlagningen, jag bjöd på en asiatiskt gryta serverad med ris..lyckades för första gången i mitt liv att bränna riset.. Men allt åts upp så jag hoppas dom gillade det!

Sen började dom anlända, mina fina. Och när man anlände fick man en liten fördrink som också verkade uppskattas :)
 
Sen tittades det på film, pratades och drack en hel del vin. Felischa skulle ju upp o jobba på lördan så hon tog det ju lugnt och drog hem tidigare än dom andra oxå. Tror det var jag och Sara som hinkade i oss mest..ovanligt det då..men roligt det var det! Så kul att ni ville komma!! :)
    
fredagsmys
  
Malin, Felischa också Jag
  
Liza och Mila var oxå med, 4 personer och 2 hundar, det är vad man kan kalla full lägenhet hos mig. Appropå lägenhet så firade vi lite den här kvällen oxå, för Sara har köpt en lägenhet i Östersund, på Skolgatan!! Det gillar skarpt!
   
Tror jag kan prata med djur..både Liza och Mila ser dock lite skeptiska ut..

Okej, måste ju faktiskt berätta det här, även om jag själv har inget direkt minne av det. Mkt som är lite suddigt från kvällen, såg faktiskt om filmen dan efter också för den kom jag inte alls ihåg..
Men iaf, jag Sara och Malin satt på golvet pch pratade. Och enligt Sara så ska jag här ha somnat, och det gjorde jag nog. Men det roliga är att jag somnade på ca 10 sekunder, satt och pratade som vanligt med dom och sen bara zzzzzzzz... haha!

Sen på lördan vaknade jag väl runt 7 på morgon med skallebank som heter duga, men det var bara upp o ta lite vatten o en tablett o sen somna om så vaknade jag nån timme senare, fit for fight! (Hellre att jag har den rutinen än den som jag normalt brukar ha dan efter alkoholintag..)
Så var det lördag och jag började städa undan gårdagen, hann även med att tvätta, kände mig sjukt duktig!
Sen drog jag och Sara ner på stan och OMG vad det gjordes av med pengar.. jag köpte, regnställ, ryggsäck, hängslen och inte att förglömma, fika.. Men det var värt pengarna, nu är jag snart fullt kittad inför Helags turen! Ska bli en u n d e r b a r  helg!
Efter stadsturen så var det dags för en springtur, det gick sådär eftersom det var här jag surnade till så Sara hade nog inte så roligt men sprang lite gjorde jag iaf, så lite bra var det ju..
Men sen på kvällen tog vi och gick ut lite igen, var osäker om jag skulle hänga med p.g.a mitt humör men det blev bättre så vi joinade Hanna inne på bishop och satt där hela kvällen! Surrade och drack, var en mkt trivsam och rolig kväll! Var också mkt roligt när Sara beställde två strongbow cider och kommer med två öl... ;)
Pratade lite med Lajo också, tror han var full, haha!

Och sen kommer vi till dagen då, Söndagen. Som jag har tillbringat med min finaste av alla bönor och sötaste Agnes. Dom flyttar ifrån mig på onsdag, gråter lite över det. Men jag tänkte åka o hälsa på dom så mkt att dom blir less på mig!! Vi skulle gå till stora kyrkan idag, men när vi väl kom dit då var kyrkan stängd! På ens öndag kan man ju som tycka att dom håller den öppen ett bra tag, men icke.. Så mina synder blev inte förlåtna idag heller. Men vi gjorde en massa annat bus!!
   
Vi började med lunch på kebab-baren
  
Sen gick vi en vända på stan.
  
Bevis på att vi faktiskt gick till kyrkan, men där var det väldigt låst o stängt
   
vet inte hur länge vi var på lekplatsen, men roligt hade vi. O jävlar vad jag hoppade när jag gungade på gungbrädan mot Lena och Agnes, jag höll ju på att flyga av!! Hahaha!
  
Agnes jobbade och bakade och hade allt möjligt för sig.

Sen gick vi hem till mig där jag lagade middag till dom två mest underbara jag vet!
kommer sakna er så oerhört mkt!
♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Lena

Och vi kommer att sakna dig sååå mycket "doktor hannah"

2010-09-02 @ 19:53:56
Postat av: Kickan

MENNN ÅHHHHHH, du har tagit världesn finaste kort på Agnes, nu sitter jag och gråter på här på kontoret... När jag kommer hem kan vi annordna trips till Sollefteå! Kram

2010-09-22 @ 16:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0