vad är det för fel??

Jag fattar inte, den senste tiden, säg senaste halvåret lr nåt så har jag blivit überkänslig för typ sockerfall. Är jag hungrig lr om det går för långt mellan måltider blir jag skitsur, tappar fokus helt och är svår att prata med och svår att ha att göra med.
Och jag vet om det, känner direkt när jag blir sån och det märks också direkt har jag fått höra... Som om det inte vore nog så kan jag oxå helt plötsligt utan anledning surna till, och bli omöjlig och en pest att umgås med. Samma där, jag känner när det kommer men jag kan inte styra över det.
Och tyvärr har min fina och braiga vän SC fått varit med många gånger där ovanstående har hänt, nu senast idag. Och för det ber jag här Sara om ursäkt, "offentligt". Igen. Snart tröttnar hon nog på att umgås med en surkart som mig, med all rätt.
För även jag har tröttnat på mig själv, jag kan inte kontrollera det, även fast jag försöker...
Vad är felet? Nåt är helt off iaf.. obra, för jag är ju rätt rolig o glad annars...;)


Kommentarer
Postat av: sc

Fina o braiga...;) Ursäkten accepterad:) Nu går vi mot nya äventyr!

2010-08-28 @ 20:12:32
Postat av: Eja

Goding... =) Jag förstår dig precis. Mitt sån't har däremot blivit bättre. Tidigare har Ola kunnat fråga: Är du hungrig eller? (eg. Vad sur du är!) Antingen har det gått över eller också har jag lärt mig att handskas med det. Kram till dig!

2010-08-29 @ 17:06:20
Postat av: Linnéa

You are not alone! Undertecknad blir "dum i huve, nå jävulskt" när hon får en blodsockerdipp. Fråga SC..... :P

2010-09-03 @ 11:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0