dags for refrangen

Klockan ar nu halv atta pa kvallen har, dags att ga och sova. Imorgon tidigt pa morgonen gar varat flyg fran san joses flygplats till phoenix, sen darifran till chicago, och sen darifran hem till sverige.. Ar lite nervos infor den har sista, tror att allt kommer ga fel, haha! Kommer inte igenom sakerhetskontrollerna, vaskorna hamnar fel m.m.m.. kommer inte vara lugn forren jag star pa arlanda med mina vaskor!

Iaf, ikvall har alla sagt hej da...trakigt, har egenltigen inte pratat sa mkt med alla, dom har ju som haft sitt med arbete o barn o.sv.. sa nu kanns det trist att aka nar man faktiskt har fatt lite mer kontakt med alla, sarskilt dom som ar i min alder.. men japp, jag ska aka tillbaka!

Pappa och jag har ocksa varit ute o akt pa highway one i tva dagar, supernice! Asfin kust att aka efter, fina strander m.m.m.m...

Bilder fran resan kommer senare.
Ses snart! Kram pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0