hemma!

Nu har hon återvänt till hemlandet. Var en rätt jobbig resa hem, var så sjukt trött och kunde inte sova och var frustrerad över det så att jag började som grina lite på sista flyget..Och sen blev det samma sak på bussen hem, ja just det buss! Vi åkte tåg från arlanda men SJ är ju sällan i tid så vi hann inte med det tåg vi skulle byta till i sundsvall så då blev det buss, men kul då! Och även bussen tog bra med tid på sig att dyka upp!
Jag hade också problem med att jag hade tvättat mina kläder i USA, och jag är hyperkänslig mot andra tvättmedel än det jag använder så under den här typ dygnslånga resan kliades det överallt konstant..huvva! Och med långa ben är det jobbigt att sitta så mkt, ja nu gnäller jag, men jag var så trött att allt bara blec 100 gånger värre. Sen när jag kommer hem så har jag fått en ny ytterdörr så jag får ringa hyresvärden för att få min nyckel och sen när jag kommer in...dags att dammsuga, är ju fan byggdamm över alla skor, över kläderna i hallen och såklart på golvet, men kul då!

Men jag hade också fått en present, från Felischa, en cerenia-penna, löööv it! hahaha!


>så bra låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0