längtar efter ledigheten nu!!

Dagens arbetsdag kan sammanfattas med en kombination av hahaha och ?????
Vart lite mkt på en gång så där..och en man kort, det märks ju direkt.. Sara är mkt saknad, kommer aldrig kunna ta hennes plats i receptionen!
Jag gör mitt bästa, men samtidigt är det ju inte där jag vill vara, jag vill ju jobba kliniskt och lära mig allt jag kan! Fast jag tycker att det är kul att jobba med data också..som den IT-sköterska jag är ;) Och det är kul att vara i receptionen och hålla koll och ha ordning, för det, det kan jag :P

Nu har jag också skrivit ut våran bokning inför resan så jag har liiiite mera koll på hur var o när vi reser, jag har som inte riktigt fattat att jag ska åka, så långt bort..så sjukt spännande!! Får massa fjärilar i magen av det men det är bra fjärilar!! Sen var det nån som sa att det är som att sitta på en buss att sitta på ett flygplan och det tyckte inte jag kändes så kul.. Jag är som en mkt åksjuk människa, som gärna vill se vägen när jag åker bil o buss..och det är ju som svårt att se vägen i ett flygplan? Jag har ju som aldrig flygit men jag gissar att det inte är vägar o vägskyltar där uppe i luften?!? Men vad vet jag..



Nu ikv väntar jag på att Harriet ska komma hit o klippa mig, det kallar jag sevice. En privat hårfrisör :) Tänkte köra helrakat, det blir väl bra?? enkelt o bekvämt!

Måste ju vara snygg när jag åker bort, en helt ny marknad ju ;)
Plus att jag, Sara och Hanna ska på Johnossi på fredag, det gillas skarpt!!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Men jag kan jobba i er reception!!! :D

2010-11-04 @ 14:39:18
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0