San Francisco

Idag aker jag o pappa med en av slaktingarna pa en dagstripp till San Francisco..fullgrett! Det innebar iofs att jag missar surfingen men jag aker hellre vidare o ser lite nya grejer!!

Igar var de reunion, superkul att prata med alla! Fattar ju typ noll om hur vi ar slakt men roligt ar det, trevliga ar typ alla..haha! Det ar en stor skillnad mellan svenskar och amerikanare, that's for sure!
Har mina favoriter bland dom mindre barnen, tre stycken ar helt underbara!!

Haha, precis nu sa sa mamman hos dom som vi bor hos att hennes yngste son, som ar 23 tycker att jag var den vackraste tjej han sett..och att jag borde bli modell. Jag sager omg till det och skrattar lite. Han ar nog min favorit bland barnen som ar i min alder, han ar inte som dom andra har, han ar mer for sig sjalv o sa..han ar mer som mig kan man saga :)

Nu ska jag forsoka dricka upp den har stora koppen med kaffe..sen aker vi!

see ya!


Kommentarer
Postat av: sc

Tur du får lite komplimanger så du trivs;) San francisco är också fint, hoppas det blev en bra dag!

2010-11-14 @ 20:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0