today: more family are arriving!

Tar en kort liten uppdatering till, mkt langsamt internet, att lagga upp bilder, nej..kanske sen nar vi aker till texas..

Igar var jag o pappa och shoppade pa ett mall, mkt amerikanskt. haha! Och det har med deras pengar, fattar ingenting av mynten, jag slanger upp det pa disken och kassorskan far ta det hon vill ha!
Men blev en del kopt, inga presenter an tyvarr, hittar inget som ar speciellt nog! Men an finns det tid for det.

Igar hangde vi pa deras gard med alla barn och barnbarn, det ar konstant folk har, alla bor pa samma gard, det ar 7 barn och 11 barnbarn...crazy! Mkt namn, men jag tror jag vet vem som ar vem nu iaf.
Dom ar hippies skulle jag verkligen saga, free spirit och allt det dar..mkt annorlunda mot svenskar, det marks att vi ar olika, men it's nice!!

Idag kommer det komma flera slaktingar, my god! Men sa roligt, for imorrn borjar sjalva reuinonen! Mera folk i min alder, hoppas pa nana rolig utgang eller sa! Plus att vi sen nar vi kommer tillbaka fran texas ska vi ga och se en sharks-game! hockey! Inte min grej kanske men haftigt att fa se det!

Nu, dags att gora nat..haha!

STORT GRATTIS till min finaste Lena, Henke och Agnes till deras nya familjemedlem! Jag kommer sa snart jag kan! :)

Pussokram till er alla!


Kommentarer
Postat av: Guns

Fortfarande inge avis på att du är där å jag är här... Närå inte alls!!!! ;) Ha det bäst!!

2010-11-12 @ 16:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0