topclass

Igår blev det utgång, mkt roligt var det, mkt dracks det, det var mkt bra för mina resnerver! Jag satt hemma o drack vin spetsat med lite cider, att sitta o göra det helt själv är kanske lite märkligt, men jag förberedde mig eftersom Sara var på middag hos Katarina.. Men sen kom hon iaf hit, vi lyssnade lite musik sen gick vi ner på tria där vi mötte upp Jenny och Felischa m.f.
I kön så stod det en man som började prata med oss..han bjöd på garderoben, det var ju himla bra :) (Hade iofs varit bättre om han hade bjudit på en drink..fast då hade kan kanske oxå väntat sig nåt tillbaka..och det skulle visst isåfall hamna på min lott enligt Sara) Vi gick till baren, där blev det nån shot o annat..sen dansades det och sen blev det nån shot o lite mera dricka :)

Och oops, ett glas gick sönder på toaletten..det var glas överallt, även i toaletten, såg idag hade jag även fått skärsår på fingret.. men vad gör väl det för det var så sjukt roligt!
Lite fina mobilbilder på mig och Felischa inne på toaletten, det är topclass!! ;)

  
 

Vi hittade en fin liten treudd..den trollade jag bort allt det onda med på hemvägen, haha. Men det vet jag inte om du kommer ihåg Sara :p

Nu är det middagsdags snart och sen är det tågdags. Tror minsann jag är färdigpackad, ska ta en sista tankegång efter maten. See ya later!


Kommentarer
Postat av: Felischa

Topclass;-)

2010-11-18 @ 22:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0