What the hell?!?

Ar pa semester och da hander massa skit dar hemma! What the hell lixom! Vad fan tanker dom med? Ar sa arg, sa javla arg och inget kan man gora at det! Inte ens ge en kram kan jag. :(
Men jag tanker pa dig! Och arg kommer jag vara nar jag kommer hem, det ar ett som ar sakert!

Annars sa har jag och pappa det bra over here, ar i Texas hos Ragnhild nu. Hon ar 91 ar gammal, she's set in her ways kan man saga, haha! Vi var och handlade idag, det tog mkt mkt mkt lang tid, haha! Men det ar humor det med. Mkt stora bilar har, mkt stort av allt egentligen!

Imorrn ska pappa fa kora oss tva till ett shoppingcenter, har pengar som ska goras av med!

Men jag langtar ocksa hem lite, fast anda inte..bara lite da..

Pussokram mina vanner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0