däckbyte i Lit

Ojoj, en sån arbetsdag, full rulle hela dagen kändes det som, samtidigt som det kändes som att jag inte gjorde nåt speciellt..konstigt det där.
Det roligaste var iaf faxet jag skickade idag, fick visst nån liten reaktion på det..oops.. ;)

Ikväll efter jobbet åkte jag till Lit, fick lite middag av min kära mor och sen var det bara ut i höstmörket och regnet för att lägga om däcken på Mimmi. Mamma agerade lite fotograf...det ser ju ut som att jag inte har en aning om vad jag håller på med MEN jag byter alltid däcken själv! Så det så! ;)

   

Här är dom små söta monstren som bosatte sig hos mig i drygt en vecka
 
Om man får ha en favorit så är ju lilla svarta Myra supersöt!!

Dom kollade läget lite..

Nu väntar jag på att SVT ska köra igång femte avsnittet av "I Anneli". Så himla sjukt roligt program, sådär hemskt o pinsamt så man bara vill försvinna men man kan inte sluta titta!

Sen blir det GodNatt!


Kommentarer
Postat av: eja

Du är då en handywoman du! =)

2010-10-11 @ 21:53:28
URL: http://erikao.blogg.se/
Postat av: Ann-Marie

men, där är ju de små monsterna!

Jepp, Myra brukar charma första veckan. Sen är det tyvärr många son tröttnar på hennes totalt outtömliga energi.

Hoppas du inte blivit helt avskräckt, för de kommer gärna tillbaka någongång om de får :)

2010-10-22 @ 19:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0