ladies night och bröllopsfest, lööööööv it!

Om det är någon som har missat det så är jag efter den här helgen helt säker, jag är kär, förälskad och helt galen i Brolle o jag skiter i vad andra säger om det.. (henke..)
Han är en man utan dess like, varför är inte han på g3 i östersund på lördagarna är min fråga? ;)

Ja, jag tog Mimmi och plockade upp Kickan i fredags fm för att sedan styra henne mot Sollefteå, där väntade först en kväll i sundsvall med min böna och ladies night. Sen på lördan så skulle det ju som vara "inflyttnigsfest" som då i torsdsgs visa sig att det skulle vara bröllopsfest! OMG!


Och bröllop tänkte jag o fick paniiiik, vad har man på sig då? Kollade igenom dom klänningar jag har, valde mellan dessa två..blev den svart/grå/glittriga som fick följa med till solle till slut iaf..

Så vid 17.30 på fredan var jag o Lena på plats utanför E.ON arena i Timrå, där väntade ladies lounge och fördrink. Ladies lounge var kanske inte världens bästa grej, det var lite smågrejer, typ rocka rockring på wii och vinn produkter, få håret fixat, choklad..ja, det kändes lite oorgansierat på nåt sätt. Sen fick vi en fördrink och en cd-skiva, som jag trodde skulle vara en blandning av dom alla men nej det var ju bara Stenmarck på den, min fråga här blev ju såklart genast, vart är brolles skiva då??
jaja, vi fick iaf sitta nere på golvet istället för läktarn och det var bra, man kom som närmare då.. ;)

 
Kände att när jag är så nära Brolle är det lika bra att visa sitt rätta jag på en gång.. Och vackra Lena är lika fin som alltid.

Maten var god. Jag fick vårrullar o polenta o sparris. Ingen supersuccé men det var helt ok.

Lite bilder då, det tråkiga är ju att bilderna alltid blir lite sådär vid såna här tillfällen men ändå. Och det roliga är att jag på nåt sätt mest har bilder på...ja vi vet vem. ;)

  
...need I say more...

 
Alla grabbarna, hunkarna..

  
  
Bastunumret gillades ;)

Finns mkt att säga om det, men vi slutar här. Det var faktiskt en lugn kväll, hade inte Lena varit så höggravid som hon faktiskt är kan jag bara tänka mig hur det hade kunnat gått och hur det hade kunnat sluta! ;)

Men så kom ändå söndagen, dagen efter. Dags att försöka göra iordning inför nästa fest.
Dukning och sånt.
Det var en mycket trevlig kväll, god mat, trevligt sällskap och finaste gifta paret nånsin.
Glömde som av att ta bilder under kvällen men nån blev det iaf..


Här håller Henke på att sopa upp riset som kastades på dom.. och som sedan fanns överallt i hela huset, det har han sista systrar att tacka för det.. lite roligt faktiskt, haha!
  
Presentöpppning, Elias o Agnes hjälper till.

En underbar helg iaf, tack o bock för det.
Sen är det helt overkligt för mig att Lena faktiskt är gift o har snart två barn o hela baletten, det är så långt bort för mig själv och känns som ett helt annat liv som jag inte ens vet om jag vill ha.
Men det är bra att gilla olika :)

Nu blir det middag. Vem lagar den? Jag. Vem äter den? Jag. Vem diskar sen? Jag.
jajust...


Kommentarer
Postat av: Lena

TACK för en underbar helg! Nästa år så kommer jag inte att vara höggravid och då vet man aldrig hur det kommer att sluta ;) Är Brolle med då så är han MIN ;)

Vi har till och med hittat ris i blommorna :) De ska bli spännande att se alla "roliga" ställen som dom har lagt ris på...

Tusen tusen tack för en underbar helg!!!

2010-10-24 @ 20:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0