så sjuk rolig kväll!

Jobb som vanligt igår men sen var det inget som var vanligt med kvällen. Det var kvällen som vi väntat på i flera veckor, det var AW dags! Så när vi stängt butiken var det dags för lite spackling och bubbel innan promenaden ner mot brunkullan.
Vi och djursjukhuset tog en gemensam AW, totalt blev vi 11 personer, så himla roligt. Och det var så roligt att se dom som jag aldrig träffar nu för tiden!!
Annika, Katarina, Sofia, Frida och Sara från djursjukhuset och sen var det jag, Sara, Patric, Ingrid, Anna och Ingrid från ejra. Jätteroligt! Det bästa var ju att vi inte behövde betala för själva huvudrätten vilket gjorde att jag hade råd med nåt glas extra istället! Jajjemän! Blev några glas där, sjukt roligt!

    
 
Ja, och när jag kom på att jag hade kameran med mig så hade ju en hel del redan gått dårå..men iaf.. :)

 Det roligaste jag hört på mkt länge var när jag o Sara stod utanför brunkullan o rökte lite så börjar en äldre herre med utländsk bakgrund prata lite med oss. Vilken skön snubbe, han såg en tjej i högklackat, och ni förstår nog vad jag menar när jag säger att hon inte kunde gå i dom.. Och sköna snubbens kommentar till det hela är.. -"vilken kackerlacka..." hahahaha!

Allt eftersom började folk droppa av, försökte få med mig flera att gå på lokal efteråt men inte alla nappade, men jag, Sara, Sara och Sofia drog vidare till g3, ja det var fredag så ja det var mkt unga människor ute MEN jag fick visa leg!! Det var åldersgräns 21!! HA

SaraA visade ett partytrick hon körde med hela kvällen
 
Sugröret som mikrofon, helt hysteriskt roligt, SaraA var hysteriskt rolig hela hon hela kvällen!!
Även Sofia provade på det här med att sjunga i mikrofon..
 

Som jag redan sagt var det en helt underbart rolig kväll! Senare kom även Guns och joinade oss, mkt trevligt! Träffade också en av våra nya vänner...haha! får väl se, får väl se... ;)

Ont i kroppen och fötter efter allt dansande, ont i halsen efter allt sjungane/skrikande/skrattande men nöjd med det!

Nu ska här laddas om för ikväll är det tjejkväll med the oldies! ;)

pussokram

Ja just det ja, SaraC hade visst nån hunk till granne...måste dit o spana..på söndag då kanske för då ska det luftas element ;)


Kommentarer
Postat av: sc

Mkt trevlig kväll även om jag inte direkt formtoppade framåt midnatt... Men, nästa gång siktar jag på bättre upplägg; inte ha bakjour, inte jobba så mycket innan och börja inta alkohol innan kl 22... Tror det kan funka bättre;)

2010-10-16 @ 16:35:36
Postat av: Guns

VAAAAAAAAA!!!!!

2010-10-16 @ 18:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0