vet ju vad jag vill...

...men det är alldeles för mkt som står i vägen, hela tiden!
Är less på att hela tiden snubbla på målsnöret, frustrationen stiger för varje dag.. Ska jag börja fundera på en annan karriär, är det så? Måste man nån gång lägga drömmen på hyllan för att faktiskt få en utbildning...? Jag vet inte, kommer jag stå där gammal o vuxen utan nåt att falla tillbaka på? När ger man upp??

obetydlig? utbytbar? överflödig?

pissdag.

 

MEN jag försöker tänkte på allt som är bra också såklart, allt är inte piss!
  
 


Kommentarer
Postat av: sc

Men darling, låter inte som du haft någon kul dag - imorgon ska vi äta pizza, kommer bli fullgrett! När jag är frisk röstar jag på höstpromenader:) Take care!

2010-10-05 @ 17:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0