vilken miss, ingen dans för mig inte

Här sitter jag hemma en fredagskväll o pimplar lite vin i min ensamhet (förutom katterna då). Och får sms från vänner som undrar om jag ska på däns ikv. Nej, det har jag inte haft en tanke på, men va fan, jag har ju missat helt att det är dansweekend i helgen! Dumma dumma hannah !
Men även om jag skulle hinna dit än så orkar jag inte, måste sova, så sjukt trött. Den här veckan har jag klivit upp runt 7-7.15 och jag går alltså hemifrån 7.30..och idag säger jag bara, papperslösa samhället? vad är det? suck!

Så jag går väl snart o lägger mig o bara drömmer om alla danser jag missar, alla hunkar som kanske är på plats ikv..herregud vilken miss Sandström!

 
btw; har gullat med dom sötaste små rottisvalparna idag, en tik var kvar..farligt farligt.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0