efter botten kommer toppen

Har haft en lite slitsam o pissig tid. Men va fan, det som inte dödar, det härdar.
...och lite tårar gör faktiskt att det blir bättre, trodde det var en klyscha men det funkar!

Annars då? Jo, har som hängt på golfbanan hela 2 ggr nu, inte illa. Lr jo jag swingade mkt illa andra gången, måste alltså ha varit nybörjartur när jag golfade med felicia, så kanske inte blir nån golfare av mig ändå.. men man kan inte vara bäst på allt, får helt enkelt acceptera det!

Har också varit till trång, jag, sara, hanna och liza åkte ut o lagade mat hos jennie. Mkt mätta blev vi, och gott var det! Att efterrätten gick ner, det vet jag inte hur det gick till men så gick det. Också roligt att sara ringer o frågar om jag kan köra, och visst kan jag det. Så Hanna kommer upp till mig för att vi sen ska åka vidare för att hämta upp sara o handla o.s.v.. Och vad har då hanna med sig? Vin.. NU förstod jag varför sara ville att jag skulle köra...haha! ;)

Annars har jag jobbat på som vanligt, hållit reda på mr.P, hahaha! skön snubbe den här mr.P alltså!!

Ja just det ja, lägenhetssökandet går inte alls bra. Tittade på en som jag verkligen kunde tänka mig bo i men nej den fick jag inte. Kollade på en annan här i veckan men nej, den vill jag inte ha, den var ful o inte alls nåt för mig :( Så om nån vet om en tvåa som blir ledig typ nu, hör av er!! Är så less på mitt lilla krypin nu!

Min personliga lärare inom anestesi (och mkt mkt mer!), Felicia har nu gett mig massa material att läsa! Helt underbart snällt att leta upp allt detta till mig, nu ska jag bli bäst! ;) Lr nä, det kan jag inte bli, för det är Felicia, jag kan bli näst bäst!
 

Ikväll har jag vandrat runt lite med Guns. Och jag har även fått besök av Iza och Myra, dom ska bo hos mig ca en vecka nu medan ann-marie är i frankrike.. om jag är avundsjuk? näe.. :p
Men det är roligt att ha lite sällskap här hemma iaf!

Imorgon är det fredag och det innebär att det är helg, som jag har längtat! ska sova o bara ta det piano o ha det bra. Det är iaf planen nu, MEN jag är inte den som är den, så kom med förslag så är jag med!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: sc

Kram på re, ha en fin helg!

2010-10-01 @ 00:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0