sollefteå

Har varit i Sollefteå i helgen. Varför? Ja det kan man ju egentligen undra, men nu är det så att min fina Lena med familj har valt att bosätta sig där så då är det ju bara att åka dit för att få umgås lite!! :) så i fredags så tog jag och Mimmi oss en biltur i regnet. Märkligt väder, antingen inget regn eller massa regn, hela vägen.

efter ca två timmars bilfärd anländer så målet på höger sida (japp GPS:en var med). Lena och Agnes möter mig i dörren, så roligt att se dom igen!
Vi har under helgen ätit, dansat, målat, gått på stan i sollefteå, myst, lekt m.m Det har varit en underbar helg, bilder kommer senare.

Saknar dom här hemma i ösd..min fina vackra Lena, underbara ungen Agnes och blyga timida Henrik ;)
Henrik som för övrigt verkar oerhört avundsjuk på min blogg, han ville få det att framstå som att det var lite löjligt med att blogga MEN det som det hela egentligen handlar om är ju att han är sjukt avundsjuk och skulle verkligen vilja ha en själv, avundsjuka går inte dölja :p

Blev dock en aning sur nu när jag kom hem då nån idiot till granne har gjort en jävligt konstig parkering som gör så att jag inte kommer in på min parkering..i d i o t !

vi ses


Kommentarer
Postat av: Den blyge och timida

Ja Hannah visst är jag avundsjuk... väldigt väldigt väldigt avundsjuk. Kommer troligtvis att skaffa mig en egen blogg år 2037. Kul att du var här, hoppas du kommer snart igen!

2010-09-20 @ 22:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0