nedräkning igen..

...men den här gången tills det är dags att börja jobba igen.. Idag är det lördag vilket alltså innebär att det är söndag imorgon och i övermorgon är det måndag vilket är en jobbdag FAST bara halva dagen! :) För på förmiddan är det hojen som gäller, blev ju lite dumt att efter att ha varit ledig i fyra veckor behöva ringa på jobbet och be om ledigt första dagen tillbaka, men bara på förmiddan iaf. Då är det dags för risktvåan, det ska bli skoj hoppas jag! Kan inte med ord beskriva hur mkt jag vill ha det här mc-kortet nu! Hade jag fått bestämma hade jag fått det nu för jag KAN ju köra..uscha, vill bara ha allt klart NU med uppkörning och grejer! Men inom kort så kanske jag och Suzzie får åka vart vi vill när vi vill! Vilken känsla det kommer vara!!!!

Ska iofs bli rätt kul att börja jobba också för när allt kommer omkring så gillar jag ju mitt jobb och mina arbetskamrater väldigt mycket :) Det är som mest alltid en skön stämning på jobbet och det är roligt att kunna skämta och skoja för det, det gör vi! ;)

Så vad händer ikväll då?
Jo, jag ska iaf på 30-årskalas, det blir roligt minsann!


Men herregud vad jag är trött på att bo så här litet nu, vill bo stoooooort, och med stort räcker en tvåa för mig, haha! Det är som helt sjukt vad litet det är när man börjar tänka efter.. Och bara att baka lite bröd blir ju som ett helt företag när man inte har nån riktig yta eller riktigt kök eller riktig ugn, omg!
får väl se hur det blir med den saken... ;)

pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0