At the carwash..

Jobb som alltid först idag, rätt bra dag idag ändå tycker jag.
Sen pågår det saker som är mindre roliga men det är bara att go with the flow och gilla läget. As always.

Men sen när jag slutat så drog jag hem och sen kom Erika in och vi promenerade en timme och surrade och surrade, DU vet vad jag tycker Erika. Upp till dig.

Sen åkte vi till okq8 och tvättade hennes bil, det var roligt, det är det iofs alltid när vi gör saker. För det har alltid en tendens att bli fel och konstigt när vi gör nåt men så länge vi är tillsammans så skrattar vi åt eländet! Haha!
Blev bjuden på en smootie medans vi väntade på att bilen skulle få torka till sig lite innan vi åkte tillbaka.
    
Högtryckstvätten, det är fan ordentligt tryck i den. haha!
 
Så glad är jag med en tvättsvamp i handen.
(sen att mobilkameran fått lite imma över sig är ju inget man tänker på)

Och nu till kvällens bästa, fick iväg detta otrolig roliga mms till Mave. Sen var vi på ok och tvättade bilen också, ok, fattar ni?! Haha! Jag vred mig av skratt inne på macken, jag är för rolig för mitt eget bästa ;)


Imorrn är det onsdag, halva veckan.

Däns på fredag? någon?


Kommentarer
Postat av: E

Absolut! så länge vi e tllsammans så bara skrattar vi =)) därför jag alltid vill ha med dej!! ;) men tusen tack för hjälpen ändå...å för att du överhuvudtaget finns;)

2011-02-15 @ 18:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0