bitterheten kommer fram lite extra efter lite vin

Det är ett påstående som jag absolut kan skriva under på, haha!
Igårkväll så blev jag, Sara och Felischa bjudna på middag hos Ann-Marie, supergott och supertrevligt och roligt var det! Det roligaste var kanske mängden vin som dök upp.. jag hade en flaska med, Sara hade en flaska, Felischa hade tre småflaskor och Ann-Marie hade en hemma.. man vet inte riktigt hur många glas det blev men roligt det var det minsann! Det tråkiga i sammanhanget är ju att Ann-Marie ska flytta, till varberg, trååååkigt!
Och det bästa med kvällen var att Sara äntligen kommit hem från USA of America ;) Det skålade vi för!
Under kvällen kom bitterheten fram hos oss alla fyra tror jag, haha!
Felischa tog lite sköna bilder oxå men dom var visst förbjudna att publicera :p Tråååkigt!

Snart ska det planeras för forum också, love it!

Ibland undrar jag om det var rätt val som gjordes då. Men hade det gått att göra annorlunda? Fanns det ens nåt aternativ? Hade det varit bättre för mig och min utveckling att stanna? Ibland kommer ångesten krypandes och besluten som togs då ifrågasätter jag. Men va fan, man ska inte tänka för mycket "tänk om.." utan bara köra på och gilla läget! Ja så är det ju, och det är ju så jag tänker! Så nu kör vi!

chilla!


Kommentarer
Postat av: Guns

Man ska inte ångra saker man har gjort utan saker man inte har gjort för att man inte har vågat!!!

Tror i längden att du gjorde rätt, även om det är lite jobbigt just nu!

2011-02-19 @ 09:09:50
Postat av: Hannah

Ja där håller jag helt med Speedy! Men du vet, man funderar ju ibland!

2011-02-20 @ 15:03:07
Postat av: Hannah

Ja där håller jag helt med Speedy! Men du vet, man funderar ju ibland!

2011-02-20 @ 15:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0