nå så litte fint så

Veckan har fortlöpt utan större överraskningar kan man väl säga. Jag har ju en del att fundera på. Idag har jag varit på Svenssons med Felischa och benat lite i situationen, det var roligt! mkt roligt :) Och det var gott, mkt gott!

Igår var jag iaf på dans med OPe. Vi blev lite sena, kom precis innan pausen, hann med en dans innan det blev musikstopp. Men det är ju lite så jag brukar göra, lär mig aldrig att komma lite itdigare eller möjligen senare så pausen är över. Men den här gången skyller jag det på OPe för han brukar ju alltid gå tidigt men.. jag somnade, vaknade typ halv tio och messade honom som svarade en stund senare, då hade även han somnat så vi blev ju lite senare än vad som var tänkt. Men då gick vi iaf, det var lite kyligt. När vi kom till Folkan så var det lite bilar på parkeringen och det var som lite folk inne vid första anblicken och det kändes som att det mest bara var äldre folk där. Men vi hängde av oss och gick in, och det blev en av dom roligaste danserna jag varit på faktiskt. det var rätt lite folk, lr kanske lite mer lagom med folk än vad jag är van vid och man fick dansa massor, superkul! Kände dock att jag var sjukt stel och ofokuserad först, jag frös som bara den och var ju en aning trött. Men skit samma, det blev bättre o bättre och det var så roligt!

Och nu kommer Sara hem och då ska vi, som hon själv sa, dansa som 17 :)

Vad som händer ikväll, det visar sig.

Jag ska bli "moster" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0