weekend-end

Söndag, söndagar innehåller alltid lite ångest. Eller inte alltid, när man mår riktigt bra och allt bara känns toppen då spelar det ingen roll att det är söndag. Men just nu så är det en aning ångestladdad söndag.
Imorgon är det måndag och allt bara börjar om igen. Jag har saker att ta tag i, det är bara jag som kan ändra på det jag inte är nöjd med. Jag måste ju tala om att jag inte är så jävla nöjd och glad för att det ska kunna ske nån förändring. Det ligger ju på mig, det är mitt ansvar att se till att jag har det så bra som jag kan, det är mitt ansvar, det är min skylighet till mig själv.
Jag har ett samtal att ta tag i och jag har ett mail att skriva.
Båda två kommer vara jobbiga på olika sätt. Jag ogillar skarpt att visa mig svag och ledsen. Att visa någon annan mina tårar är inget jag vill. Men som sagt, mitt ansvar. Kan inte bara gnälla, måste ta tag i skiten också!

I fredags var jag som jag skrev asförbannad, lr som jag oxå uttryckte det, en jävla kuksugande pissdag. Det var allt o lite till som bara kändes fel. Har nån att be om ursäkt till också, han kom i vägen för mitt humör. Inte meningen att ta ut saker på fel personer. Vad som var pissigt skriver jag inte om, punkt.
Men jag vill säga Tack till Guns, hon fick veta lite hur jag kände och kom med uppmuntrande ord. Tack.

På tal om Guns så var jag till henne igårkväll och bara chillade, mkt trivsamt. Hon skulle på klassfest så jag var där innan och hjälpte henne dricka lite, haha! Jag skulle inte ut men hon kom med vin, drink och shot..omg! Och man skulle ju kunna tro att jag ändå följd med ut men nej, när hon gick på ostadiga klackar mot sin fest så gick jag bort till OPe och hängde lite där innan jag gick hem och la mig! Så det så! ;)

Jag har en liten lista på saker jag ser fram emot, en lista som gör saker lite bättre.

* London baby, ska bara planeras, men det ska ske
* Vårforum med ett gäng sköna lirare!
* Skövderesa ska inplaneras!
* Skola ska sökas, jag ska komma in!
* Har en dröm som ska bli sann
* Fjällresa?! (haha)
* Och andra event med mina fina vänner som är det bästa jag har!


Skriver det här också så är det solklart för alla: Upptagna pojkar leker jag inte med.

peace.







Kommentarer
Postat av: Guns

Det var så lite så! Bara att säga till om jag kan hjälpa med något mer, dvd!!!

2011-01-16 @ 14:18:22
Postat av: eja

Härligt med en hel lista med saker att se fram emot! Man behöver lite såna guldkorn i vardagen! Gillar punkt nummer 3 skarpt. ;) Kram på re goding!

2011-01-16 @ 16:41:03
URL: http://erikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0