Tage Ivar Johannes

Jag har sedan tisdags haft en inneboende hos mig, han är ca fyra månader gammal och heter Tage Ivar Johannes. Han är helt underbar! Sötare är det svårt att vara. Men förutom att han är söt så är han också mycket lekfull och han har vassa tänder som han hemskt gärna använder. Gärna klockan fem på morgonen..men det gör inget för han är så häftig och skön katt att han snabbt blir förlåten :)

    
 

Ja, sa jag det, han har vassa tänder...

  
Jag skulle kolla hur kallt det var ute en morgon..men termomtern visade inte några vettiga siffror..kanske för att Tage trodde han var kanin, han har nämligen tuggat sönder sladden..totalt!
Så den var ju som mest bara att slänga, (vart slänger man en sån förresten?) så jag har nu införskaffat en ny, men den får vara i förpackningen tills Tage har flyttat hem igen, haha! Han har även hittat datasladden upptäckte jag idag, det är små hack i den.. kanin lr katt? det vet man inte ;)


Och när jag ändå hängde på clas ohlson så hittade jag fina hänglåset så jag kan tvätta utan att ligisterna hänger i tvättstugan samtidigt! Och en ny väckarklocka...för min mobil börjar bli allt mer knäpp och inte att lita på. Idag så valde den att avsluta samtal hela tiden..det är en ny funktion som han har hittat på alldeles själv idag. Smartphone! ;)
 

Idag är det stråååålande sol ute och markand och allt. Jag var ner en vända, massa folk var det. Inte många jag kände igen och markanade var som den alltid är. Mkt strumpor och godis.
Hade gärna velat gjort nån mer uteaktivitet idag men inte en enda av mina vänner hade tid för mig idag... :'(
så jag roade mig själv ett tag på stan och på en promenad men det blir som lite tråkigt i längden. Nu hoppas jag att Felischa hör av sig så vi kan ta en promenad senare iaf!


Idag fyller min lilla storebror 31 år!! Grattis Matthias!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: eja

Vilken liten gobit du flyttat ihop med! Synd bara att han verkar tro att han är kanin... =)

2011-03-13 @ 08:20:27
URL: http://erikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0