23+ gillar jag det? kanske.. ;)

jajjemän, så var man 26 då. Har varit det i ett dygn snart nu och jo men jag känner mig faktiskt lite äldre. Lite sådär på väg att få allt ordnat, så som man ska ha när man blir 30 enligt Malin..;) Haha, nä så är det verkligen inte, men just nu är det rätt bra iag. Inne i ett bra flyt, gillar't!

Iaf, så var ju min födelsedag ingen röd dag, vilket kan tyckas märkligt men så var det inte utan det var ju bara att pallra sig iväg till jobbet och jobba på som vanligt.. Sen efter jobbet gjorde jag nåt annat som oxå var superroligt, löv it!! mera mera mera!!
Och sen när jag kom hem på kvällen..stod det blommor på bordet hemma, men smälte jag lite då eller? svar ja :)

 

Och inte nog med det, i brevlådan hittade jag ett brev från pappa och farmor. Tackade så himla mkt för det! Underbar present var det!!

 

Och inte slutade det där, nej för världens finaste och bästaste Eja hade skickat kort till mig från Skövdeland! Ska verkligen bli helt underbart att du kommer hem, och bor på frösön, det är ju som bara ett stenkast bort!!
   

Så för att summera min födelsedag så var den mkt bra. Hoppas på lite mer firande i helgen, blir ev en fjälltur på söndag med lite folk, ska bli sweet! OM vädret nu tillåter.. jävla regn!!


Hahaha! Fick idag detta kort på posten. Det är från våran 10-års träff från högstadiet.. hihihihi!



Ja, och häromdan fick jag besök hemma, en liten humla humlade förbi.. sommar??

nu iväg till sara för lite mat, frisering och sen vidare till felischa för lite true blood och fika.. men dåligt då!!
pussokram

 


Kommentarer
Postat av: eja

Vilken härlig födelsedag du. =) Vi ses snart! Stor kram!

2011-05-27 @ 19:10:51
URL: http://erikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0