"The liberation of my life is what I want and what I need"

Alltså, är jag knäpp eller?

Så fort jag duschar, diskar, spolar i kranen, eller gör nåt som innebär att vatten plaskar så hör jag min ringsignal till telefonen.. Varför är det så? Knäppt och helt ologiskt...

Idag har varit en sån konstig dag, känns som man gått omring i dvala, och inte bara jag, typ hela jobbet har som känts..långsamt och alla har som varit sega och långsamma..
Kanske det beror på vädret?
Jag hatar åska, eller visst det KAN vara mysigt men njae.. bli som mest rädd när det smäller så där.
Vill mest bara sitta i bilen eller under en filt eller iaf få en kram..


"The liberation of my life is what I want and what I need "
-Hardcore Superstar "Liberation" - min ringsignal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0