zzzzzzzå trött...

Hur trött kan man var. Sover man för mycket så är man trött, sover man för lite så är man trött. Och på helgen när man kan ta sovmorgon så vill man ju inte riktigt för man vill ju inte slösa bort hela lediga helgen med att sova..vilket ständigt dilemma :p

Och appropå helg så ska jag nu "offentligt" be om ursäkt till Sara och till Felischa. I lördags var det som tänkt att det skulle bli utgång, var sjukt pepp på det, inte varit ut på jättelänge. Jag och Sara var hemma hos henne, surrade och drack..det blandades nog lite väl mkt och dracks lite för mkt ren sprit, för helt plötsligt sa det pang och Hannah är drängfull. Tar mig inte ut på krogen, mår skitdåligt, Felischa får skjutsa hem mig, och efter det är det lite oklart och dimmigt. Sjukt pinsamt, är jag femton? Nej verkligen inte..men men så kan det gå. Bedöva med alkohol fungerar sällan, men prova går ju..obra. Och sjukt ovärt det dagen efter, mådde som jag förtjänade :/
Lovar att göra det mera på riktigt snart Sara! Runt 6 november kanske ;)

Ska få åka på kurs igen, i Januari blir det anestesi tvåan, weee! Kurs är roligt, och den här gången blir det ännu roligare med massa folk man känner. sweet!

Och hur gick det här till, det är ju nästan jul snart. Då är det som dags att börja tänka på julklapparna i år också då..några önskemål?

Jag måste börja spara pengar..har varit ute och ätit lite många gånger den senaste tiden nu..men man vill ju som vara med och man vill ju träffa folk..det är ju som så himla trivsamt..säga nej, kan man det? vill man det? Nej det vill man ju inte!! Men kanske måste..hmm, måste fundera.

Och småstadsliv, fantastiskt roligt var det! Underbart galna människor, fantastiskt! Löv it!
Lite tråkigt att jag skulle upp dagen efter och göra det förbannade högskoleprovet så jag gick hem direkt efter föreställningen och tog det väldigt lugnt på kvällen där. Typiskt att det var samma helg. För provet det tror jag verkligen inte gick bra, helt sjukt vad drygt det är nu när dom gjort om hela upplägget, blääää säger vi om det!

Och håller tummarna för Erikas matteprov nu också.. ;)

kramkramkramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0