Idag

Medan jag ändå håller på och skriver fortsätter jag lite till..
Jobbet, det rullar på, mycket att göra hela tiden, ojojoj. Inventerat dom senaste dagarna, det är inte roligt, haha

Sen har jag pratat med våran hyresvärd idag, det är som en speciell upplevelse varje gång. Jag var tvungen ringa Gustav direkt efter..och som man får skratta..
*jag TROR inflyttning sker 1 februari
*jag TROR att eventuellt vi kan ha en parkering till
*jag TROR jag ska ha kvar mitt gamla förråd i källaren eller ev ett annat
*jag TROR vi ska välja tapeter på fresks, oklart hur det ska gå till exakt
*plast eller trägolv? Oklart...
*osv...
Ja, grejen är att jag kände mig mer förvirrad efter samtalet än innan..men imorrn kommer en kille och ska kolla på våran nuvarande lägenhet och efter det ska jag som prata med bengan igen..ja, man måste kanske ha varit med eller pratat med honom nån gång för att tycka att det här är roligt men alltså... hahahahahaha!

Sen nu idag är jag själv hemma, Gustav jobbar kväll igen, så jag tar det lugnt hemma, tvättar och donar lite.
Plus att pappa var hit och hämtade mina skidor så nu har jag glid och fäste på dom, så nu är det bara att våga sig ut i nåt spår..herregud, det var längesen! HAHA!
slättöfrs, utförs, skoters..vintern kan man ha roligt på!

Jag behöver en ny mobil, en ny data, mc-kläder m.m...löneförhöjning på g?

Ska iaf på kurs nästa vecka, anestesi 2, ska bli intressant!

pussokram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj, bloggat o allt...;) Nu är det skiddags, och även kursdags:) Mkt kul att se fram emot!

2012-01-04 @ 17:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0