..kanske dags för barn snart?

Allt handlar om barn nu, är det det här som är barnåldern lr? Först så har jag insett hur många som jag på ett eller annat sätt vuxit upp med och runt om börjar bli gravida både en o två gånger. På facebook får man veta allt, även det man inte vill veta. Det är barn barn barn barn..
Och glasyren på denna barnakaka var idag när jag gick till barnmorskan för att få nytt recept på piller som stoppar barntillverkningen, och hon säger att
-Ja, vad vet man, snart är det kanske dags att sluta med dom..*blink blink*
Innan jag han tänka o reagera på detta konstiga uttalande så hör jag hur jag säger:
-Ja vad vet man, det får man ju se. Vad menade jag med det? Det jag skulle säga var
 -Herregud, är du tokig, finns inte på kartan!
Klockan var halv åtta på morgon och jag var nervös inför blodtryckstagningen, haha.
Men omg säger jag bara,
o m g !
(blodtrycket var för övrigt bra 125/60, lite nervös men annars bra ;) )


Och ja, det är mkt på jobbet nu, mkt vv, man blir som trött i huvudet o trött överallt. Men jag står ut med kaos, ljuset är flytten, då blir allt bra :p

Nu är det tvättstugan som gäller för kvällen, sen sova sova säng säng säng!

Imorrn ska jag ta med mig min vän sara, hon ska få titta på zixten och stilla lr förhöja min oro, det visar sig.

Är oxå vuxen ikv, kollat lite saker på kommunal, skatteverket o andra vuxna instanser

orosmoln, orosmoln


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0