och som det dansades!!

En sån jäkla sweet lördag det blev!

Började med en förfest hos Guns som blev tokrolig. Det var jag, Guns, Sara C, Felischa, Sara A, Karro och Magda. Och herregud när den väl kom igång så kom den igång, det var schalgersång med dans, med sugrörs-mikrofoner. Man måste ha varit där men omg så jävla roligt det var!
Det spelades oxå spel, "med andra ord" och herregud, jag gillar verkligen inte såna spel egenltigen men jag blev helt uppslukad av spelet och kunde inte sitta still och bara skrek..haha!

Sen drog vi vidare till folkan, Sara A:s brorsbarn skjutsade oss, tror vi skrämde honom lite men det gick nog bra ändå, var sweet att få skjuts iaf!
Väl på folkan blev jag lite nervös att jag faktiskt hade glömt bort allt vad danssteg hette men det gick förvånansvärt bra och var bara så himla roligt. Och som det dansades,med käna och okända.. Mkt gamla bekanta som dök upp, haha! ;) En sån jävla lyckad kväll, l o v e d  i t ! Detta ska nu göras om mkt ofta, vi har som ramlat bort från styrdansandet ett tag men nu jäklar ska vi hitta tillbaka, var oxå roligt att gamla dansbekanta faktikst påpekade att det var längesen dom sett mig på dans, haha! Då kände jag mig saknad och ihågkommen :)

Kvällen slutad väl sisådär som en del av er vet men det är mitt eget fel, vad var det bra för då? Det gav ju inte mig nåt direkt, men som sagt, wtf.. man måste leva lite oxå!

Idag har jag mest fikat, jag och Felischa drog ner på stan på em och fikade på törners där hon fick vara psykolog som den psykologstudent hon en gång var. Hade ju två problem att reda ut, och hon är så klok min fina vän Felicia, jag ska ta o göra som hon sa för det tror jag blir bra!

Mina vänner betyder så mkt för mig! Ni vet vilka ni är!
♥ ♥


Kommentarer
Postat av: <3

Du vet vem du är <3 ...

2010-12-19 @ 21:12:32
Postat av: C

Kom och tänka på dig här om veckan, och att det var rätt längesen du var på ute på dans. Så det var kul att stöta på dig igen :)

2010-12-19 @ 22:02:07
Postat av: Hannah

C: Ja, jag glömde som bort här ett tag att det fanns nåt som hette styrdans, haha! Men nu har jag hittat tillbaka igen! Kul att se dig igen oxå! :)

2010-12-20 @ 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0