superpepp!! top class!

Är lite sen med bilder från resan, men jag väntar med att lägga upp dom tills jag fått farsans bilder..

Igår var en spännande dag på jobbet, mr.P och Astrid var sjuka vilket innbar att jag var ensam sköterska.. började med operation där jag tackade gudarna att det enbart var lite kattkastrationer för det klarar jag faktiskt av självmant ;) Så det gick fort och bra. Sen var det nån mer patient på förmiddan.. sen dom lugna stunderna där blev det tvätt o receptionsjobb..
Sen var det em och det var dags för lite mer patienter men det gick ändå bra, sen var det städning ocg kassa kvar..klockan var nu halv fem, men här ska mårten ha kred för hon hjälpte mig faktiskt, hon frågade vad hon kunde göra för att hjälp mig, det uppskattades!
Kom oxå på idag med några visa ord från bönan att en av anledningarna till att jag klarat mig från parasiten är nog att jag knaske var borta där ett tag när parasiten simmade runt i vattnet!

Helgen började ju då igår, mr.Hansson kom hem till mig efter jobbet, vi fikade, kollade på USA bilder, han sov lite..haha! Det var sjukt roligt, mkt skratt, var lovely!

Idag har jag umgåtts med min böna, Agnes och lilla lilla Kerstin! Första mötet med henne och hon var helt
fantastiskt söt och liten! Vi var på stan och letade julklappar o sånt! Ska åka och hälsa på dom snart!

 

Nu sitter jag själv hemma med vinglaset i hand..väntar på sara och möjligen felischa för sen blir det utgång och jag är superpepp!! Ska bli askul, för det har jag bestämt. Även Guns o co skulle ut så kanske man träffar på dom oxå :)

Måste visa bild på den fina penna jag fick av felischa i välkommen hempresent, så fin..innehåller så mkt nostalgi ;) Cerenia, is da shit!


känslor, vad är det?
pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0