verkar bli en mkt bra helg!!

  
I torsdags så hängde jag med dom här filurerna och byggde pepparkakshus, lekte och läste godnattsagor, inte en, utan fem stycken :) Det var den bästa torsdagskvällen på länge!

I fredags fick jag sällskap av Niak på morgonkvisten så han fick hänga med på jobbet och sen var det inte så mkt mer som hände på fredan, det var promenad och tidig kväll som gällde, så trött!!

Då var vi framme vid idag lördag, började dagen med en morgonpromme, är mkt promenerande när man har hund har jag insett, bra!! Sen var det så dags för dagens mission, julklappar!! Jag o Sara spenderade cirkus 4 timmar på stan och det resulterade i att alla mina julklappar är klara!! Wihoooo!!
Efter det var det långpromme med hundarna, och det var en kall o härlig promenad ;) Trodde jag skulle ha Niak hela helgen men nu kom KE och hämtade hem honom för det hade varit för mkt snö på fjället..konstigt :p
Så nu flyger jag solo igen, och ikväll är det styrdäns som står på schemat!! Så kul! Så längesen att det kräver ett OMG!!

Japp, så var det. Snart är det oxå jul!

Osams är inte kul att vara men wtf..!

dänsdänsdäns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0