r.e.s.e.r.v nr. 25

Jaha mina vänner o er som jag inte känner.
Nu för ca 10 minuter sen vågade jag mig in o se efter resultatet på om jag kommit in på högskolan lr inte. Och svaret var precis som jag trodde det skulle vara, jag är på reservplats, 25 reserv. Så nej jag kommer inte komma in i år heller.
Piss, fan, helvete o alla andra vackra ord jag kan.

Fast samtidigt så känns det ändå rätt okej, jag får ändå jobba med det jag vill, jag har en fast tjänst, jag kan spara pengar, jag kan åka till USA i höst, jag kan tillbringa tid med mina favoritkillar, jag kan umgås med mina vänner.

Men hur sweet hade det inte varit att få flytta till en ny stad (jag har ju som velat lämna ösd i tid o evighet nu!!), lära känna massa nytt folk, få lära mig mer om det jag tycker är roligt o intressant, få en utbildning innan jag är för gammal.

Men nu blir jag högst troligen kvar här i ösd o jobbar vidare...så vi ses..

äpple o marackas på er


Kommentarer
Postat av: Guns

Man blir aldrig för gammal för att plugga!!! Se på mig!!! ;)

2010-07-15 @ 20:29:55
Postat av: Marina

Men nästa år blir det tredje gången gillt och då kommer du in =)

2010-07-19 @ 00:04:30
URL: http://mlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0