stråket har dragit igång, fullgrett!

Stråket startade ju i fredags som alla vet ;) Jag och Guns bestämde oss för att ta en sväng för att kolla läget lite så det gjorde vi...

  
Guns på terassen. Sen träffade vi på OPe&co, han hade hängslen på sig, blev avundsjuk på dom, måste skaffa hängslen. Träffade även på Ola, trevlig. Vi bestämde att jag ska komma ner i höst, bra beslut. Lr hur Ejan? ;)
Träffade så mkt folk som jag inte träffat på länge, jätteroligt!! Var en lugn kväll men slutade ändå med att jag vaknade på lördan med skallebank..men den gick över och blev dags att ladda om för lördan..
Fick dessutom ett nytt smeknamn på fredan, "giraffen blixten", hahaha!

     
På lördan hänge jag med Felischa och hennes polare Johanna. Mkt trevligt. Dansade till marmeladorkestern i olearys tältet m.m.m... sjukt roligt!! Har fortfarande ont i halsen och låter lite som att jag är i målbrottet..



Ja, jag klippte mig själv lite igår oxå, det var roligt.. om det blev bra, det vet man inte men roligt det hade jag :)

Dags att ladda om snart igen då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0