underbara yran-fredag

Yran fredagen gar då kommit och gått och den var helt helt underbar!! Dagen började med en stadstur med Sara, där det inhandlades hårfärg och det fikades.
Sen färgades håret, blev mkt nöjd, har en bra färgerska. Sen pysslade jag på här hemma o fixade till mig o pimlade några glas vin innan jag tog mitt lilla pickopack och gick ner till Sara där mer vin väntade. Och där sedan en sprallig Linnéa dök upp, direkt import från Uppsala! Roligt!!

   
Kl 20.00 var vi nere i badhusparken och såg Markus Krunegård, jättejättebra, inte så bra väder dock men vad gjorde väl det. Melissa Horn spelade samtidigt på stora scenen men jag dissade faktisk henne för Krunegård den här gången, tror det var ett bra val :) Linnéa var rutinerad o smart o hade med sig en poncho..dom delade ju ut såna under kvällen helt gratis men jag hittade inte min förrän det typ slutat regnat men men..

 
Sen gick vi in på K1 och tog lite mera vin och Linnéa hittade en spindel att pussa så den skulle bli en prins kanske....?
   
Under kvällen fick vi mera sällskap av Hanna + karl och Ann-Mari och Daniel. Trevligt trevligt.
Vad Sara o Linnéa gör på den hoppande bilden, det vet jag inte, kommer inte ihåg att jag tagit den ens men rolig var den tyckte jag!

 
Sen var det det här med toaletterna. Handbalsam? vad är det licksom? jättemärkligt namn på vad jag bara antar är handdesinfektionsmedel...tyckte många andra med. Hade en liten diskussion om det med en okänd tjej i toalettkön och om hur toalettsystemet blivit sämre på yran den senaste tiden..
 
Sen var det Johnossi som fick flytta upp till stora scenen då N.E.R.D ställde in, gjorde inte mig nåt, johnossi var helt jättebra!! Tror det var här nån gång jag sprang in i Anders o Thomas igen, roligt grabbar! 
  
Sist på kvällen stod KENT, underbara vackra fantastiska KENT, har alltid gillat dom men nu mer än nånsin! Samma konsert som i borlänge så jag visste ju att bästa låten var först så det var bara knata upp i tid :) Bra är dom, bra var dom, bra kommer dom som alltid vara!

Även där träffade jag på en gammal bekant..trevligt var det ;)

Då tar vi det en sista gång då! Yran-Lördagen väntar!!


Kommentarer
Postat av: sc

Klart&betalt - kör vi ikväll igen då, bara att gå ut hårt och öka;)

2010-07-31 @ 13:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0