Yran-torsdagen

Då har årets yra dragit igång då, gillar't. Gör en tredagars i år, det kan jag inte ens komma ihåg när jag gjorde senaste..typ 19 år sen kanske, det är längesen det.
Gårdagen var iaf mkt mkt trevlig o rolig. Gick ner till Sara där vi satt o drack lite vin innan vi gick ner för att först lyssna på Miss Li på torget.
  
Hon var mkt bra, såg ut lite som en liten tant med hatten, men bra, det var hon!
 
Sen blev jag kär i Oskar Linnros.
    
Sen kom regnet men då satt vi under ett tak på kajplats uteservering, det var fullgrett!
 
hade aldrig trott jag skulle bli vinpimplare...

  
The Ark var bra, vi dansade o sjöng. Träffade på en gammal bekant under den konserten, det var lite märkligt men bra. Träffade även på mina gamla bekanta Thomas o Anders, det var roligt, hoppas vi ses mer under yran grabbar!!
  
Det sista vi såg var Shout Out Louds i badhusparken. Dom var bra dom med!
Men här nånsatnas fick jag nån sorts konstig neråtdipp, sockerfall lr nåt liknande. Blev på asdåligt humör och inte kunde jag rätta till det heller. Stackars Sara som fick stå ut med det, f'låt!! Vi gick till olearyd för att se om humöret kunde vända med hjälp av alkohol, för nu hade jag ju dessutom börjat nyktra till, det var ju inte heller roligt. Lite hjälpte det men inte helt... Vi gick upp mot torget o såg lite europe oxå, insåg att dom är mkt mkt gamla.. Sen vandrade vi hemåt.

Nu gäller det att ladda om inför kvällen för ingen surläpp ikväll säger jag, snälla slå mig hårt då!

Fast jag blev inte alls glad imorse, jag hade bokat tvättstugan från kl 9, går ner...men då har nån jävel tagit min tvättid! Så jag skrev en lapp o gick upp o la mig igen, sur. Gör ett nytt försök med tvätten imorrn om det går, risken kan ju finnas att jag inte mår kanon imorgon men men...

yra på nu


Kommentarer
Postat av: sc

Ikväll då kör vi! Winnerbäck, Winnerbäck, Winnerbäck:) Kommer bli schweinigt:D

leka med AMR o Linnéa, o kanske Hanna ska vi också!

2010-07-30 @ 13:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0