kan nån komma och ta hand om mig??

Ja, en bra karl reder sig själv men jag är visst ingen karl ändå..jag är sjuuuuk och vill ha nån som är snäll o go med mig här nu!! Tror att jag anar vart smittan kommer från men det är ju en historia för sig som bara VIP personer får veta..

Men idag på em på jobbet började det, mådde dåligt, trodde väl kanske mer att det var stressrealterat än nåt annat, och det kanske det fortfarande är iofs.. Men sen jag kom hem har det bara blivit värre. Det som började som halsont från helvetet har nu utvecklats, har frossningar ena stunden, nästa dör jag av värmeslag, halsen gör så ont att jag mår illa och funderar på om inte en kräkning vore bra, men nej det orkar jag inte med. Så kom huvudvärken för en liten stund sen. Ja och sen jag var till tandläkaren och borrade så har jag haft problem med just den tanden så kanske hela den här sjukdomsbilden är en reaktion på att nåt är fel på tanden.. kul då, måste ringa tandläkaren imorgon, för vi vet ju alla hur mkt jag gillar det..nån som vill följa med och hålla handen? Man riskerar att jag gör illa den väldigt mkt... Nu tycker jag synd om mig själv, en kram någon??

Jag använder mina sista krafter att blogga, haha :p
Var ju iaf ut även på lördan, mer om det i ett annat inlägg, men jag är mkt nöjd med aftonen! Hade svårt att ladda om från fredan men vaddå..

Nu ska jag sova..eller äta kanske man ska göra också?


Kommentarer
Postat av: Guns

Kram!!!!

2010-10-19 @ 20:32:07
Postat av: Anonym

Krya på dig, jag kan komma förbi och pyssla om dig, har ju redan varit sjuk...



krams!



Nu har jag kollat ikapp "Filippa Bark" förresten, har lite skrattkramp;)

2010-10-19 @ 22:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0