Mina fina, gamla och nya


Jag har insett dom senaste dagarna att trots allt så är jag rätt lycklig och det tack vare att jag har mina underbara vänner. Och när jag då började tänka på det här så insåg jag hur dålig man (iaf jag) är på att tala om för sina vänner hur mycket dom betyder för en. Så nu vill jag säga det till ER, ni är helt fantastiska och jag älskar er.
Ni ställer alltid upp och jag vet att ni finns där och det hoppas jag ni vet är ömsesidigt!

Några av er har jag känt i hela livet
andra i stort sett hela livet
och andra bara några år eller mindre ändå

men nya eller gamla, ni betyder så mycket och vi är vänner för livet

puss på er


Kommentarer
Postat av: eja

Jag tar åt mig... ;) Älskar dig också! Snart kan vi dessutom ses lite oftare! Wiihooo! =)

2011-04-09 @ 09:57:10
URL: http://erikao.blogg.se/
Postat av: HannaH

Klart du ska ta åt dig! :) Helt crazy bananas att du snart kommer bo jättenära igen..!! :D

2011-04-09 @ 18:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0