Over and done with

OMG, vad jag var nervös imorse, tror det beror på att jag verkligen verkligen verkligen vill höja mitt resultat i år och att det lite sådär känns som "sisra chansen"..typ. Men iaf, som vanligt släpper all nervositet när jag väl får papperna framför mig och kan börja fokusera. Och hur kändes det då? Ja jo, kändes bättre än vad det gjort tidigare, lr annorlunda. Kände att jag hade bättre fokus och förståelse för DTK delen än vad jag nånsin haft.. svårast var ELF.. kände hyfsad koll på ORD, LÄS och NOG faktiskt.. jaja, nu glömmer jag skiten och väntar en månad för att få resultatet ;) Nej, jag skriver inte av mina svar så jag kan inte kolla dom redan idag. Jag väntar..
 
Jag tar alltid med mig massor med pennor..vet inte riktigt varför, man skriver ju inte mkt, man kluddar lite blyerts i små luckor lixom.. jaja, nervösa tvångstankar..
Jo en sak till, varför är det alltid förvirrade gamla tanter som är provvakter? Dom jobbar alltid i par..där den ena alltid är mer förvirrad än den andra och måste hela tiden kolla allt med den tant som "har koll"..


Söta "lilla" Niak. Det är mkt hund det där, men han är snäll, gammal och snäll. Och en aning sjuk. Stephanie såg lite nervös ut när hon hämtade honom, tror inte hon varit hundvakt till lilla Niak tidigare.. hoppas det gick bra :)

Är det dags för Chilla ändå?  Jag får ju ångest och beslutsångest och allt på en o samma gång.. what to do?

 
Tänkte som en sann bloggare visa vilket sött demdem jag hittade för ett tag sen.. Det här med söt är ju inte ritktigt min grej men jag provade och det var ju som lite roligt faktiskt :)

Ikväll är det ju dans på flata men jag är för seg efter den här sjukt långa dagen så inte orkar jag sätta mig i bilen och köra dit.. OPe and the gang åkte tidigt och var dessutom redan fullt i den bilen.. Felischa var liiiiite sugen men inte längre.. så nu blir det lugna helgen, följer med Felischa till stallet istället och klappar lite på korven..

Imorgon, då är det sovmorgon!!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: sc

Låter ju ganska stabilt det där;) Både provet och ridningen...:)

2011-04-03 @ 21:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0