Sooooooooooooool (men ingen solskyddsfaktor)

Men tråkiga helgen då. Kan det inte alltid vara lediga dagar med massa sol? DÅ skulle man vara glad och lycklig jämt, eller kanske inte. Men gud vad det har varit helt underbart den här helgen alltså! Varit mest i Lit och solat och tagit det väldigt lugnt. Så skönt, och ja jag har bränt mig, har inte använt solskydd. Eller jo idag sa mamma till mig och då gick jag för att leta reda på en tub som säkerligen hade gått ut för flera år sedan men då var det ju lite sent. Tror inte poängen är att man ska smörja det där på redan bränd hud.. men vad vet jag? :p

Förutom att ha hängt hemma i Lit med mamma, Tommy och Zixten så har jag dessutom fått krama om och surra lite med Ejan. Helt galet att dom snart kommer hem för gott (?) Lägenhet på frösön, flyttar upp till 1 Juni, helt galet men helt underbart också! Gillar när vännerna är nära! :)

Igår (lördag) var det dags för Hanssons 30-årsfest. Det var trivsamt. Jag tog Mimmi dit så jag höll mig spiknykter, men man kan ha roligt ändå. Det var en rätt chillad tillställning. På plats när jag kom hittade jag Johnny som var hem över helgen, gav honom en uppdatering från återträffen, haha! Och sen hade vi såklart födelsedagsbarnet(gubben) Johan och hans sambo Åsa. Sen var det tvillingarna, Gustav och Fredrik. Och Johan och Maria. Det var grillning först, middag ute. Det var som..lite kallt och lite myggigt faktikst. Så när det blev dags för tårta gick vi inomhus. Det surrades, skrattades, gjordes nåt försök till singstar men ingen var egentligen så pepp på det. Sen avslutades det hela med lite kortspel innan alla bestämde sig för att det var dags att bege sig hemåt. Men en mkt trivsam, rolig och chillad kväll :)

Btw. så har jag blivit som ännu mera säker på att jag inte vill ha barn. Aldrig ska man väl inte säga men inom dom närmaste 1o åren är det inte på tapeten iaf. Har som en lång lista med mina anledningar till varför. Men har även en annan lista jag har i huvudet som jag ska ta och skriva ner nån gång. En lista från klarsynta ogravida mig till gravida hormonstinna mig. Så jag kommer ihåg då vad jag tänker och tycker nu!! För om det där ska hända mig nån gång så ska det fan i mig bli som jag vill ha det..så det så!


Just nu längtar jag till forum och till london! Underbart ska det bli minsann!

"Sol i sinne, brun inne" -Rudolf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0