tänkte gnälla lite...

...för jag är sjuuuuuk! Hatar det här. Ibland så går man (eller iaf jag) runt och tänker att vad skönt det skulle vara att bli lite sjuk så man får vara lite "ledig" men guuuud vilken dum tankegång det är. Att vara sjuk är ju pest och pina, men det glömmer man (iaf jag) från gång till gång..

Nu har jag inte varit så sjuk att jag stannat hemma från jobbet (ÄN), jag har istället varit på jobbet och smittat ner dom som fortfarande är friska. För det är många på jobbet som är sjuka så troligen kommer min sjukdom därifrån. Men idag så satt jag brevid mr.P i typ 2 minuter, sen gick jag iväg och när jag kommer tillbaka så hör jag..han låter förkyld när han pratar. Det var hysterisk roligt, den smittan tog snabbt, haha! :p

Nu kommer det riktiga gnället, nu ska ni få veta hur dåligt jag mår så ni kan tycka lite synd om mig, är ni beredda? Det kanske smittar av att bara läsa om det.. :p

Jag har konstant lock för öronen, är i stort sett döv, vilket är extra jobbigt när man ska försöka prata i telefoner som inte fungerar normalt i vanliga fall.. Halsen gör så sjukt ont att jag funderar på att kapa av den. Hostningarna gör oxå jävligt ont, lite som att en bit av lungorna är vå väg upp vid varje hostning. Näsan svider av alla 127 gånger jag måste snyta mig om dan, vilket jag nästan har gett upp för det spelar ju ingen roll, går ju iaf runt och snörvlar konstant. Och att man rätt ofta böjer sig framåt på jobbet när man ska göra grejer hjälper ju inte direkt. Och just den böjningen framåt är oxå skön för bihålorna där det känns som nån tryckt in bomull tills det inte gick in nåt mer. Och tillslut så var det resten av kroppen som bara värker.. fan då.
Jo, det var ju en sak till. Nu mår jag dessutom illa. förkylning+magsjuka=hell??

ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0