så trött trött trött

och det är inte för att jag är bakis för det är jag inte. Jag, Felicia och Ralf vandrade återigen ut till frösön igårkväll, denna gången var det för Jennys födelsedagsfest. Ralf var mest rädd för bron, för blåsten o för att gå. Men det gick bra ändå. Så var vi där och hängde lite med Jennys polare, mkt cheer-prat var det. Fattade nada av det men det gjorde väl mindre. Det lektes nån lek. Det pratades. Det dracks. Och det klappades på hundarna.
Vid ett tillfälle insåg jag att jag verkligen var den enda singeln där, annars var det bara par. Herregud, det är ju lite sådär att vara den ende på festen som är själv, särskilt när folk verkligen satt uppdelade parvis oxå. Jaja, kanske jag är där en vacker dag oxå. Fick ju nån konstig längtan efter barn typ i fredags, jättemärklig känsla, har aldrig känt den förut! Är det nåt sorts tecken att jag börjar bli vuxen lr är det den biologiska klockan som satt igång att ticka?! Jag vet inte, men som tur var så gick känslan över, iaf för den här gången..

Precis som i fredags så avslutade vi kvällen på rocken med lite nachos. Trivsamt ställe det där, jag gillar verkligen att hänga där :) Tror vakterna börjar känna igen mig där..är det bra lr dåligt? det vet man inte..

Sen träffade jag på en gammal bekant. Det är ju alltid roligt..

Idag har jag varit till Max o Hampuz för maxen har fyllt ett år, stora killen ju! Fattar verkligen inte att det gått ett helt år sen han kom till världen! Hann inte vara där så länge dock, när jag kom så sov Max så jag och Hampuz lekte med hans borg, det var roligt! Han är för skön, gillar hans sätt att tänka och fundera :)

mc mc mc mc mc mc mc ? ? ? ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0