...om blickar kunde döda..

Igår blev det en utång trots allt. Malin och Sara kom hem till mig och förfesten var igång, haha! Det var roligt, det tog nån tequila för att få igång oss men sen så ;) Vi gick ner till g3 och där var det rätt tomt, vi var nere rätt tidigt, typ klockan elva så vi satte oss ner o chilade lite. Sara fick en beundrare (man får säga nej och vara otrevlig sara...!) Sen började det iaf ramla in mer folk och vi tog oss till dansgolvet, roliiigt!
Men det var tydligen en brud som hade nåt problem med mig, det började när vi stod  baren och jag kände iskalla blickar mot mig hela tiden, sen när vi var på dansgolvet så var hon där och samma sak, jag var helt utstirrad och hennes blickar var svarta.. Så antingen så hatade hon mig av nån anledning eller så försökte hon ragga på mig, det vet man inte. Hade varit intressant att veta...
Men jag vet iaf att I still got it.. ;)

Överlag så var det mes kufar o drägg ute igår, men det gjorde inget för vi dansade o hade kul ändå :) Pratade lite med en norrman som vi sprang på varje gång vi var "ut o tog lite luft", han hade humor, haha!

Sen stängde dom och vi vandrade hemåt i natten.

Imorse vaknade jag rätt tidigt men somnade om igen, jag har drömt så sjuka drömmar, blod o våld o död var det i dom, och när jag vaknade var det som att jag inte visste vad som var verkliget o dröm, sjuk känsla!
Mitt sena uppvaknande gjorde att jag missade skidturen idag men dom hade nog trevligt ändå. Nu är jag iaf vaken och har städat upp efter förfesten, haha. Hur kan tre st på en ändå lugn förfest få min lägenhet att se så trashad ut!? Det var salt på golvet, det var klibbiga fläckar på golvet, det var chips på golvet, det var tomma flaskor o brukar i "hela köket". Haha! Spelar ingen roll, längtar till nästa gång redan ;)

Kom oxå på att mina nyårslöften om att jag ska bli snällare o ärligare fungerar mkt bra när jag dricker så det är bara att fortsätta med det då..

chilla.


Kommentarer
Postat av: sc

Tjin, tjong - säger bara; mer förfest, mer salt på golvet, mer dans!!! Tycker vi har börjat det här året FullGrett;)

2011-01-10 @ 19:24:08
Postat av: HannaH

japp, året har fått en fin start och vi ska fortsätta lika bra hela året!! ;)

2011-01-12 @ 20:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0