"om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då.."

Nu blir det lite fel kronologisk ordning här men jag måste börja det här inlägget med att skriva om helgen, närmare bestämt om lördagen. Den började med en mkt intressant föreläsning på frösön om djursjukvård, bert-jan var en mkt mkt bra och rolig föreläsare! Så tack för den kursen!

Men efter kursen så åkte jag hem och sen blev det som dags för utgång sådär lite hipp happ. Det var några som käkade middag ute direkt efter kursen men jag kände inte att jag hade råd med det då jag hade varit ute och ätit på AW med cicci på fredagen.. Ja iaf så ville jag vara med efter middagen så när dom ätit klart fick jag ett telefonsamtal och begav mig sedan ner mot stan, med riktning mot blå dörren, bishop. Och där var dom, Sara, Hanna och Stephanie. Och det var roligt hela kvällen, lite senare, typ två drinkar senare kom Jenny, Anna och Ida oxå. Men guuuud vad jag skrattade, så roligt.. och det dracks shot i den ena baren och handlades drinkar i den andra.. haha! Och vi sjöng "om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då.." rätt högt och ofta inne på bishop..vilket kanske tycktes märkligt av dom övroga besökandena för det var rätt lugnt där inne när vi sjöng.. Stephanie påstod att vi var pinsamma.. vet inte det jag, tyckte mest vi var roliga, haha!
Och sen blev det g3 där det dansades och jag varnade sara ungefär 3 ggr att hon skulle komma ihåg att ALLA som var där i kostym var typ 18-19 år för det är ju student tider nu! :p
Jätterolig kväll som för min del slutade med att jag gick och la mig klockan sex på morgonen...liiiite trött på söndan då..

MEN trots att jag hade haft en sån sen kväll/natt/morgon så hakade jag på saras och felicias springtur, iaf till en början, sen blev jag tvär och valde en annan väg än dom och sprang själv istället. Förlåt för det har jag sagt till er redan, PMS-kärringen vänder i humör snabbt som ögat.. Men tackar även för att ni fick ut mig!! :) puss på er!

Men vet ni vad? Jag fyller ju snart år, gaaaaah! 23+, hur hände det? ojojoj..
Och imorrn fyller hampuz år, mamma fyllde år den fjortonde, farmor fyller år dagen innan mig, ejan fyller år ytterligare nån dag innan, massa folk fyller år i maj, galet ju.
Fest nästa helg då? Fira min födelsedag, nån som är med?? :)

Men guuud, jag har väl glömt att berätta!?
Jag, Sara och Felischa drar till London över en helg åker på kvällen torsdag 9 Juni och kommer hem söndag 12 Juni, som jag längtar, det ska bli helt helt helt underbart!! Läääääängtar!
Vi ska ha så himla roligt, jag är så glad att jag har er ska ni veta!

är det känslor det här? kan hända att det är det, men vad vet jag.
Och jag är fortfarande glad, mår fortfarande bra.
pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0