från vampyrfest till sista april i sundsvall

Ja då ska vi se vad som hänt sen sistens då. Sjukdomen har som gått över, eller nästan iaf. jag jobbade torsdag och fredag förra veckan men sen den där magsjukan har jag inte riktigt varit mig själv, mått illa, tappat all aptit, och så fort jag faktiskt har lyckats fått i mig nåt så har jag mått illa. Men idag är faktiskt första dagen som det känns helt okej så jag hoppas att det betyder FRISK!! :)

I fredags efter jobbet var det först en tur på staden med Sara där det inhandlades roliga födelsedagspresenter till Felischa. Och även så åt vi lite mat, keb..nej falafel på kebab-baren. Sen mådde jag illa, men det gick bra ändå tror jag.
Efter stadsturen skulle jag och Sara gå upp till Felischa för att ge henne hennes presenter och fira hennes födelsedag! Och så fint hon hade gjort det! Men innan vi kom dit, herregud..sara mådde inte bra heller, jag mådde så himla illa att jag nästan kräktes på gatan. Det tog oss säkert minst 45 minuter att gå från stan upp till Felischa, helt sjukt var det. Haha!
Sen kom vi fram och sjöng fint i trapphuset för henne, bra akustik där ;)

   
Se så fint felischa hade gjort det! Värsta vampyrtemat! Åh, va jag hade velat må lite bättre så hade man kunnat njutit av detta ännu mera. Men oj vad roligt jag hade! Det var såklart Felicia där och sen var det jag, sara, jenny och jossan. Hade så roligt! Det var true blood, det var skratt och det var vin! löved it!
 
Och se så glad felischa blev för sina presenter! Hon fick en fin påskgul grillhink och sen en liten nätrygga full med leksaker till sommaren! Oj vad vi ska grilla och kasta boll!! :)

Sen blev vi trötta och det var dags att gå hem..det var oxå roligt ;)

Så på lördag, vilket alltså var sista april och dessutom Zixtens födelsedag, 16 år är han! ojoj!
Ja, iaf, lördag var det dags att åka till sundsvall, jag hade ju inga planer så när Erika frågade om jag ville åka ner till Emma så sa jag visst visst så det gjorde vi.

Började ju kanske inte sådär kanonbra, regnade en del på vägen dit. Och så trött jag var, haha! ;)
Och mådde fortfarande illa, och inte blev det bättre av bilåkningen, blev åksjuk, vilket jag inte blivit på väldigt länge men så kan det vara, en gång ett åksjukt barn alltid ett åksjukt barn..
Men framme så hälsade vi på Emma, Mattias och lilla Wille. Mkt söt liten pojk dom har fått dom där, det gjorde ni bra! Och Erika är stolt moster, know the feeling, finns inga som är mig så kära som mina småpojkar!

Det var iaf utgång som var planen för våran sista april. Vi värmde upp med lite singstar, det var inte roligt, jag var en amatör, alltså jag var asdålig, haha!
  
Vi åkte med världens roligaste taxisnubbe, han hade humor han! haha! "plötsligt händer det.." ;)
 
MEN det var noll folk ute, helt sjukt så det var ju inte direkt party party..men ändå, trivsamt.
Vi bodde väldigt bra, för 50 spänn kunde jag och Erika hyra ett rum som hör till lägenhetskomplexet där emma bor. Ett stort rum, en dubbelsäng, egen toalett och nånstans att sova, och parkering, för 50 spänn, dåligt då!

Söndag åkte vi hem, lastade ett glasskåp i bilen, bra gjort av oss, starka vi! :)


Och ja, jag har nu fått resultatet om högskoleprovet. Japp, gjorde en höjning men det kommer inte ta mig in på skolan med det resultatet, så får hoppas på nåt sorts mirakel i år igen..
Och miraklet kan ju vara att jordgubbsverket har i stort sett sagt att jag har tiden som behövs så jag kan ta legitimationen den vägen! wihooo! Nu saknas bara en del kurstillfällen, men vi surrade lite löst om det, jag vill och får nog åka på röntgen kurs, anestesikurs..då blir jag glad! Även att vi kanske ska prova göra provet i höst redan, dags att plugga då..men hur skönt skulle inte det vara att ha det avklarat och sen koncentrera sig på resten??!
Att jordbruksverket sagt ja, med 0,3 månaders marginal firades på jobbet, fick fika för att det hade gått vägen, snälla chefer man har! :) :)
Appropå jobbet, det gick så bra idag, Malin är så bra att lära och hjälpa. Jag fixade ju två nästan helt själv! Kändes stabilt och bra faktiskt!

Idag efter jobbet så var jag och Sara på staden för att fixa lite kläder till forum och after-skin. Blev ju lite hastigt påkommet vad vi skulle vara men det är ju lite strunt samma men det blev väl okej. Sen var det bolaget som fick sig ett besök, tror inte jag kommer dricka allt det där, är som ingen stordrickare, lr? Det jag skulle vilja är att nån uppfann en alkoläsk utan kolsyra, som en festis lixom. Jag tål inte kolsyra alls! :(

Imorgon är det jobb sen är det helg och sen är det whovalley för hela slanten! ses vi där?!

pussokram


Kommentarer
Postat av: sc

Kan du inte köpa med lite saft eller festis att blanda med sprit då? :)

2011-05-04 @ 22:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0