packningspanik igen..

..JAG KAN INTE DET HÄR MED ATT PACKA!
Herregud, jag ska flyga iväg imorrn em helt själv. Till arlanda, ta bussen ut till knivsta..och sen på fredag samma procedur fast tvärtom.. om jag tar mig fram och tillbaka utan missöden kommer jag vara stolt över mig själv. Och JA, jag är skitnervös, inte för kursen eller själva flygningen utan för att jag ska ansvara själv för att transportera mig till rätt ställe.. oj oj oj.. Men roligt att få gå kurs, absolut!!! :D

Men värst av allt är ju det här med att packa.. och vad man ska packa i, och särskilt när man ska flyga..hur mkt får man ha med utan att checka in..och såna saker.. huvvaligen.. ont i magen har jag nu.. en kram, nån??

Åter på fredag...förhoppningsvis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0