bloggblandning

En liten mix av dom senaste timmarna lr så..

   
Igårkväll var det så dags för bilbingo igen då, denna gången i tulleråsen. Mkt folk var det. Spänningen var på topp. Sara hade aldrig nånsin spelat bingo i hela sitt liv, på något sätt eller vis. Så när hon då efter cirkus en halvtimme går o vinner 400 stålars så kallar vi det ren nybörjartur o inget annat. Att hon sen dessutom sitter i baksätet och påstår att hon är väldigt nära bingo konstant...kul! ;)
Jag var mkt trött o bitter påstods det, vet inte det jag. Möjligen lite liiiite då..
Lekte även denna gången lite diverse lekar då bingon i sig faktiskt blir en aning tråkig efter ett tag..därav det färgglada blocket ;)



Felischa satt även o viftade med denn cereniapenna framför näsan på mig. Hur snällt är det då? Cerenia pennan förstår ju alla invigda (vilket iofs typ bara är jag F och S..) att den borde tillhöra mig!!
Ja, som man kanske kan förstå så blev det ingen vinst för oss andra. Även sköningen Filip gjorde ett gästinhopp i våran bingobil under free-play o storrövarn men inte ens han vann.
Sen drog vi, vi verkligen drog därifrån, Felischas reflex när bingon var slut, priceless!! Då åkte vi till korven o sa godnatt. Sen sa vi godnatt o sen var det torsdag o jag är trött.

   
Slutade tidigare idag på jobbet o åkte hem till Lit. Där jag gosade lite med min polare Zixten. Han är mkt fin för sina 15 år! :)

   
Kollade på blommorna. Djupa diskussioner med Tommy och Mamma.


Sen åkte jag hem till min nya vän som bor hos mig ett tag nu. Hon är sååå fin!

peace.


Kommentarer
Postat av: sc

Ja, ni kanske borde ha nappat på mitt förslag att dela alla vinster lika...;) Men, är det så här ni vill ha det kan jag ju fortsätta kamma hem o kamma hem och behålla allt själv...

2010-08-05 @ 23:05:25
Postat av: E

Ja tycker att vi oxå kn åka på bingo nån kväll!!

2010-08-08 @ 21:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0