en kväll på tria

Lördag var det igår, om nån hade missat det.. Och lördag innebar denna gången en liten utgång tillsammans med Sara. Vi startade hemma hos henne vid halv åtta tiden. Musik spelades och vin och nån grogg dracks. Mkt trivsamt, men varmt, vad är det med de här jävla vädret? Känns som att man är i klimakteriet varje dag..! Ja iaf, så gick vi sen ner på samhälle för att se om det var nåt drag nånstans, och det var det...inte. Vi gick gatan fram o tillbaka men var som rätt dött överallt så då gick vi tillbaka o satte oss på rocken, det var roligt för där fick sara den upplevelse jag så gärna har velat visa henne men aldrig riktigt lyckats med, men nu tror jag hon förstår, haha!! Säger bara; Felischa, du skulle varit där..OMG!

Sen gick vi vidare o upp till g3, där var det väldigt lite folk men det struntade vi i o gick in o tog en cider o satte oss ner vid ett bord o tittade på folket.. Oj, nu höll jag på att glömma en viktig detalj här, när vi skulle gå in på tria så fick jag visa leg! Japp, är ganska nöjd över det ;)
iaf, vi kom ju in trots min ringa ålder, och fick prata en del english under kvällen, det var roligt, inte så jätteofta man får göra det...bra träning inför resan där! haha.
Det var en ganska händelserik afton fast på ett litet annorlunda sätt... :)

Träffade på några gamla och nya bekanta. Alltid roligt att säga hej o vinka lite.

Haha, och sen skulle vi gå o köpa lite mat..vi travade till kebab-baren, rätt folktomt där, klockan var väl typ 01.55 lr nåt. Och vi är helt säkra på att vi beställer två st falafel i bröd...MEN när vi börjar titta vad dom egentligen försöker servera oss blir jag full i skratt och sara lite fundersam.. har vi sagt fel? gjorde vi det? nej, finns väl inte en möjlighet att vi båda skulle säga fel och beställa kebab (!) i bröd.. Vi blev lite rädda också, för dom såg så arga ut när vi sa att det där vill vi inte ha..trodde att vi skulle bli tvungna att betala för kebaben. Men det behövde vi inte..dom gjorde i ordning falafeln..blev inte helt rätt där heller men kändes inte som att det var läge att gå o klaga över att man fick fel sås...tror dom var less på oss, så vi satte oss vid ett bord långt bort från kassan så dom inte skulle se oss och åt våran falafel, haha!!



Sen gick vi hem och sov. Sara jobbar idag, bra gjort av henne. Själv har jag tagit en promenad med Gustaf och Saga. Det var bra, blev lite piggare av det :) Nu är det tvättstugan som är min vän för dagen, sen ikv blir det en löparrunda. Och på tisdag ska vi åka till Trång! Jättekul!!!

Jag vet.


Kommentarer
Postat av: sc

Mkt nöjd med vår löprunda...;) och helgen fö också - mer sånt, med ffa mer dans o mindre jobb dagen efter nästa gång!

2010-08-15 @ 22:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0