fredagsfnitter på en torsdag..

..som Guns så passande uttryckte det!
Vilken sjuk dag, rätt lugnt så det blev mest en massa dumheter och droppen kom när en gardin hade ramlat ner (lr ja, en av "vetarna" hade dragit för hårt i den) och det är högt i tak på jobbet, vilket betyder stora fönster där gardinstången sitter jättehögt upp... Så jag drog fram undersökningsbordet, höjde det till max och sen klev jag upp och skulle fixa det där.. Men då kommer Patric och ropar att han ska hjälpa till. OK tänker jag, och sen brakade det lös.. 1. Han hade svårt att först komma upp på bordet då det var höjt till max.. Och sen stod vi där båda två och vinglade på med varsin gardinstångsände. Herregud vad vi skrattade, jag skrattade så tårarna flög och saliven sprutade. Och medans vi står o jobbar så befinner sig Guns på golvet nedanför och asgarvar åt oss.. Alltså, det går bara inte att inte skratta när Patric är i närheten, så himla rolig!! Hahahaha!

Sen på eftermiddan när jag och Guns sitter o fikar börjar vi som undra vart Patric tog vägen... efter en rätt ås lång tid kommer han in och ser lite trött ut... Han har då somnat i våran butik på soffan.. sjuuukt roligt! Fan vilken skön dag, som sagt, fredagsfnitter på en torsdag! Gillar't! ;)

Dagen har avslutats med en maskin tvätt och en fika och en promenad med mr.Hansson. Det var trivsamt att surra på o skratta lite till :)

Imorrn är dock Guns sista dag på jobbet, känns lite trist faktiskt ;) Men det får väl bli lite promenader o grejer istället för jobb så i framtiden...

Nu, kvällsfika!


Kommentarer
Postat av: Guns

Du missa ju det roligaste, hur det gick till när PR skulle ta sig upp på det höga bordet, försökte på nåt sätt klättra på väggen och elementet...!! Jag skrattar bara när jag tänker på det!! Sen erbjöd jag honom en stol å det tror jag var bra!!! ;)

Ja imorgon är det min sista dag... Men vem vet jag kanske kommer tillbaka och gästspelar lite!!!

2010-08-19 @ 21:02:46
Postat av: Blixten Giraffen

Jodå, jag såg det..trots att jag mest skrattade o dreglade..haha! benet nådde som inte upp.. så jävla roligt!!

2010-08-20 @ 17:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0