Handlar mest om en solig kväll i Trång..

Först vill jag bara säga att jag verkligen gillar mina vänner, och att jag det senaste året/åren har träffat på många som har kommit att bli nära vänner. Jag gillar't! :) Också gillar jag vänner som kan hjälpa till vid olik grejer, så återigen, OPe (du läser inte här tror jag men iaf..) Tack för hjälpen! NU ska jag böja cykla och spela gitarr tills jag kan göra det samtidigt ;)

Igårkväll (läs tisdagkväll) åkte jag, Frida, Sara och Liza till trång för att hälsa på Jennie och Lowan. Och Mimmi var det som tog oss dit, hon är pigg som sara uttryckte det, fattar ni.."Mimmi Pigg", jaja, kul var det.. Och ännu roligare var att Sara fick i uppdrag att inhandla en present till mor och sonfrån oss båda. Ett litet klädelsplagg tyckte jag var lämpligt. Så Sara hade gått in på Lindex, in på barnavdelningen och tyckt att det fanns ju mkt fint där..grejen är bara att hon tydligen hade hållt upp en tröja för barn i ca 7-årsåldern.. Det hade ju inte varit så märkligt, om det inte hade varit för det faktum att Lowan är ca 4 månader gammal. Ja hon fick iaf hjälp av nån expedit tillslut, men det hade oxå varit m k t  roligt om hon hade köpt en 7-års tröja, då hade han ju haft nåt att växa i..
Så nog om Saras okunskap i barnkläder.
Det var jättekul att träffa Jennie igen, verkligen! Och hon hade lagat jättegod mat till oss, och efterrätten ska vi inte ens prata om, herregud...!!
Och bor hon (hennes föräldrar) dåligt lr, näe. Fy tusan, jag vill bo där, så sjukt vackert o bara härligt. Att Jennies karl inte vill flytta upp, ja det förstår man inte. Vem vill inte bo där!?!?
 
Frida, Sara och Liza inspekterar Jennies små kycklingar..som iofs var mindre än vad dom borde vara vid sin ålder...men dom var fina ändå!
  
Sara och Lowan kom bra överens. Men ingen av oss blev väl barnsugen..som att vi nånsin skulle bli det? Nu lät det som Lowan på nåt sätt var jobbig och det var han inte. Han var jättegullig och fin. Men barn..nej tack..Barnvakt, jajjamen, bara att ringa! ;)
Ser ni det fula lilla lusthuset där vi åt efterrätten, tråkigt va? Och vädret, huvva, det var ju kvälls sol...
    
Söta Lowan och fina Jennie. Det är även trist att inte längre jobba med henne..
 
Frida fixar kaffet o Liza ser på
   
Spetsgardiner, "kristallkrona". Alltså, ett sånt här lusthus ska jag ha när jag blir stor o har går o de o de o de...
    
Sen såg vi oss omkring på ägorna..

Som sagt, kvällssol...l o v e l y !
    
Jennies höns! Störtcoola :) Olika raser. Dom typ sov eftersom klockan var mkt, men fina är dom
  
Sara har varit i afrika och burit runt på höns hon så det där, det kunde hon minsann
  
Imsa & Norpan

Supermysigkväll var det. Blev oerhört mätt också, Tack Jennie!!!

Sen så kom vi fram tills idag då, rätt soft dag på jobbet ändå..fast dan gick ändå fort. Och jag har på nåt vänster blivit den som räknar kassan nu när Sara inte är där..varför det är så. det vet man inte. Men gör det gör jag. Räknar o räknar o räknar och ju mer jag räknar desto mer orätt blir det..haha! Närå, det går bra...typ...
Har inte riktigt hittat min plats än känner jag, men det kommer nog..just roll with it säger jag.
Har iaf sjukt roligt o mkt skrattande blir det.."förstår du.." haha! ;)

Har också precis kommit hem från en liten mc-tur med pappa, har inte åkt på hans nya mc förrut. Satt rätt skönt förutom för knäna. Lite orolig för hur det kommer gå när vi åker på söndag på våran lilla tripp. Men det får nog gå, smärta har ingen dött av..

Later.


Kommentarer
Postat av: sc

Ja, kan ju bara instämma:) Måste skaffa nytt bo innan jag vågar bjuda hem Jennie;)

2010-08-19 @ 10:40:13
Postat av: Linnéa

Åhhhh så avundsjuk man blir. Jag vill också ha lusthus och höns. Och en ljuvlig solnedgång.

Krams

2010-08-24 @ 21:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0