Miss.Monday

Då var det en ny vecka igen då, ifall nån hade missat det..en ny vecka, en ny måndag, en ny dag på jobbet. Men det var en helt ok dag. Konstigt väder som gjorde att man blev trött o flummig ;) Men det är så skönt att känna att man kan ha roligt på jobbet med sina arbetskamrater, det var ju lite det jag var mest "rädd" för när jag bytte jobb, eftersom jag har haft en sån bra relation med i stort sett alla på djursjukhuset. Men den rädslan var helt onödig, jag skrattar varje dag o det är roligt, även om dom kallar mig ice-queen..haha!

Kollade in slutbeskedet från skolan igår, hamnade till slut på en femtonde reservplats, det är piss men sånt är livet. Jag fortsätter, ler o skrattar hela vägen fram ;)

 
Idag kom Sara hem från hufvustaden där hon rockat loss. Och eftersom hon hemskt gärna ville prova på att ha katt så fick vi delad vårdnad om Agrippa/Sippan. Så nu har skönheten flyttat hem till Sara, Liza och nu även Saras kompis Elin (tror jag det var..). Fullt hus där då. Hoppas Sippan trivs, vi tog en promenad från mig ner till Sara..lr ja Agrippa ville helst inte gå åt samma håll som oss så jag bar henne mest, men hon fick iaf komma ut lite. Och hennes sele är så fin, en sån skulle Zixten haft...



Fick också låna en bok av Sara som hon haft "hemma", den ska jag nu lusläsa...och inom kort..vem vet..
det vet man inte, men det jag vet är att jag gillar rasen skarpt! ;)

Och lite semesterplaner o annat är i rullning, ska bara få lite ledigt :S



"If the boy don't want to keep you just make him wish he had"


Kommentarer
Postat av: sc

Semesterplaner låter välförtjänt:) Du får inte glömma att du ska springa med mig också:) och se film:) och en massa annat;)

2010-08-11 @ 12:50:07
Postat av: HS

springas ska det göras, se film ska det göras, och en massa massa annat ska oxå göras. :)

2010-08-11 @ 22:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0