s e m e s t e r

...iaf lite, är ledig måndag tisdag och onsdag! Underbart. Känner att det faktiskt behövs! Så nu hoppas jag på fint väder så att mc-turen blir så underbar som jag hoppas att den ska bli!!

Mkt att göra idag på jobbet, men fick också höra av två olika djurägare att dom gillade mig och att jag var en bra sköterska. Då blir dagen genast lite roligare och bättre :)
Sen att eftermiddan blev lite stressig, vi var bara två sköterskor..och det innebär mkt städning o.s.v..medans man samtidigt ska hinna med allt det där andra..jaja, det gick på nåt vänster iaf.

Och jag skjutsade Guns till bussen och vinkade av henne. När jag kom tillbaka så var en del förvånade att hon hade slutat.. ingen hade hunnit med att säga hejdå. Men du ska vet att du kommer vara saknad Guns! ;)

Nu är det fredagsmys..lr nej just det ja, hade ju ingen att mysa med.. men det är lugn, ja ä int bitter. haha.

keep it real.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0